2004

 

Zlatko Pančić: Mladi i usmjereni, 6’38”

Kamera: Blanka Buić, Marko Zdravković-Kunac
Montaža: Marko Zdravković-Kunac

Dvoje 19-godišnjaka – lijevo orijentirani panker-anarhist i desno orijentirani nacional-socijalist – govore o svojim radikalnim svjetonazorima, životnim stilovima, toleranciji i netoleranciji…

Pero Šćulac: Biciklist, 4’49”

Kamera: Pero Šćulac
Montaža: Pero Šćulac

Priča o jednom danu ispričana iz kuta jedinstvene cjeline: bicikla-biciklista.

Nevena Trgovčić i Maja Koroman: Pulska straža, dokumentarni, 5’10”

Kamera: Blanka Buić
Montaža: Marko Zdravković-Kunac

Autorice prikazuju zanemarenu gradsku stvarnost, odnosno pulsku vojnu i obrambenu prošlost.

Velimir Todorović: Kulturni konglomerat Karlo Rojc, dokumentarni, 3’41”

Kamera: Blanka Buić, Velimir Todorović
Montaža: Velimir Todorović

Bivša vojarna Karlo Rojc mjesto je u kojem su dom pronašle mnoge udruge civilnog društva. Njihovi su članovi derutnim prostorima dali novi izgled i funkciju te je u svega nekoliko godina Rojc stekao status (sub)kulturno-umjetničkog, ekološkog, socijalnog i sportskog epicentra Pule, Istre i Hrvatske.

Rosana Nenadić i Damir Šestan: 321 galon, ljubavni/dokumentarni, 7’40”

Kamera: Damir Šestan, Rosana Nenandić, Tina Stipanović-Nenadić
Montaža: Marko Zdravković-Kunac

Ljubavni dokumentarni film o putu kroz bespuća Amerike i vjenčanju u Las Vegasu.

Marko Rojnić: Šutnja, igrani/eksperimentalni, 6’05”

Kamera: Blanka Buić
Montaža: Marko Rojnić

Video isječak nastao prema bezimenom stripu Rajka Bana.

Sebastijan Bulatović: Ili-ili, ili, 7’08”

Kamera: Blanka Buić, Marko Zdravković-Kunac
Montaža: Ivor Ivezić

Film pokušava dati odgovor na pitanje čemu čovjek treba dati punu, a čemu djelomičnu ili nikakvu pažnju kako bi postigao bolje rezultate.