2004
Zlatko Pančić: Mladi i usmjereni, 6’38”
Kamera: Blanka Buić, Marko Zdravković-Kunac
Montaža: Marko Zdravković-Kunac
Dvoje 19-godišnjaka – lijevo orijentirani panker-anarhist i desno orijentirani nacional-socijalist – govore o svojim radikalnim svjetonazorima, životnim stilovima, toleranciji i netoleranciji…
Pero Šćulac: Biciklist, 4’49”
Kamera: Pero Šćulac
Montaža: Pero Šćulac
Priča o jednom danu ispričana iz kuta jedinstvene cjeline: bicikla-biciklista.
Nevena Trgovčić i Maja Koroman: Pulska straža, dokumentarni, 5’10”
Kamera: Blanka Buić
Montaža: Marko Zdravković-Kunac
Autorice prikazuju zanemarenu gradsku stvarnost, odnosno pulsku vojnu i obrambenu prošlost.
Velimir Todorović: Kulturni konglomerat Karlo Rojc, dokumentarni, 3’41”
Kamera: Blanka Buić, Velimir Todorović
Montaža: Velimir Todorović
Bivša vojarna Karlo Rojc mjesto je u kojem su dom pronašle mnoge udruge civilnog društva. Njihovi su članovi derutnim prostorima dali novi izgled i funkciju te je u svega nekoliko godina Rojc stekao status (sub)kulturno-umjetničkog, ekološkog, socijalnog i sportskog epicentra Pule, Istre i Hrvatske.
Rosana Nenadić i Damir Šestan: 321 galon, ljubavni/dokumentarni, 7’40”
Kamera: Damir Šestan, Rosana Nenandić, Tina Stipanović-Nenadić
Montaža: Marko Zdravković-Kunac
Ljubavni dokumentarni film o putu kroz bespuća Amerike i vjenčanju u Las Vegasu.
Marko Rojnić: Šutnja, igrani/eksperimentalni, 6’05”
Kamera: Blanka Buić
Montaža: Marko Rojnić
Video isječak nastao prema bezimenom stripu Rajka Bana.
Sebastijan Bulatović: Ili-ili, ili, 7’08”
Kamera: Blanka Buić, Marko Zdravković-Kunac
Montaža: Ivor Ivezić
Film pokušava dati odgovor na pitanje čemu čovjek treba dati punu, a čemu djelomičnu ili nikakvu pažnju kako bi postigao bolje rezultate.