Predstavljena dosadašnja ostvarenja Škole animiranog filma

Predstavljanje ŠAF-a

Stotinjak djece prošlo je do danas Školu animiranog filma, koja je projekcijom radova nastalih tijekom četiri godine njezina održavanja sinoć predstavljena u Klubu Pulske filmske tvornice. Na programu je bilo deset kratkih animiranih filmova realiziranih stop-animacijom kockica, plastelina, kolaža i crteža. Većina ih je ostvarena grupno – “Dječak koji se stalno smijao”, “Minecraft”, “500 godina i četiri minute” i “Tajnica Ljubica” iz 2014., “Vizitors” iz 2012., “Kapetan i brodolomka” iz 2011. i “Grad” iz 2010. -, dok su tri filma autorski radovi polaznika (“Životinjske priče” Mije Dujić, “Tegla” Andrea Bisaola i “Kemijska nezgoda” Marka Rajkovića iz 2013).

Prisutnim radioničarima tom su prilikom podijeljene diplome, nakon čega su voditelji ŠAF-a, Ivan Dobran i Maja Prokl, najavili naprednu radionicu animiranog filma. Za razliku od osnovne radionice namijenjene učenicima viših razreda osnovnih škola, ona će biti usmjerena ka učenicima srednjih škola zainteresiranim za savladavanje zahtjevnog procesa animacije. Voditelji su se osvrnuli i na projekt Medionauti, u sklopu kojega će također biti održavane kreativne radionice medijske pismenosti.

Predstavljanjem Škole animiranog filma Pulska filmska tvornica je započela s obilježavanjem Svjetskog dana animacije (28. listopad). Tako će večeras u Klubu Pulske filmske tvornice, u sklopu Klubodroma četvrtkom i s početkom u 20 sati, biti održana projekcija animirane fantastične horror bajke “Koralina i tajna ogledala” (Coraline, 2009) Henryja Selicka. Narednog četvrtka, 23. listopada, na programu će biti animirani filmovi za odrasle sa šibenskog Međunarodnog festivala animiranih filmova Supertoon, a koje će odabrati Draško Ivezić. Naposljetku, u utorak, 28. listopada, djeca moći pohađati jednodnevnu radionicu stop-animacije.

Školu animiranog filma do sada su financijski podržavali Hrvatski audiovizualni centar, Zajednica tehničke kulture Grada Pule i Zajednica tehničke kulture Istarske županije.