Prezentacija radionice Kućnog filma Kinokluba Zagreb

Ovog četvrtka, 28. svibnja u 20 sati Klub Pulske filmske tvornice otvara svoja vrata prezentacijom filmova nastalih na radionici Kućnog filma, koju je za vrijeme karantene organizirao Kinoklub Zagreb.

Kao najava 16. Škole filma Pulske filmske tvornice koja počinje u petak, 29. svibnja biti će prikazano četrnaest filmova:

 

 

Virus, eksperimentalni, Lucija Ana Ilijić, 2:34

Pixie, igrani, dokumentarni, Mia Martinović, 6:00

The Beat, igrani, Petar Bubalo, 1:49

Šabi-Šabi, igrani, dokumentarni, Sunčica Ana Veldić, 11:35

Vitamin A, igrani, Ivan Porupski, 2:15

There’s a tiny light flashing above a small brown tree, eksperimentalni, Nikolina Bogdanović,2:51

Dead Time, eksperimentalni, Iva Gavrilović, 4:43

Ljubau vau, igrani, Mladen Klarić, 6:53

StillBorn4Skin-Exhal3 feat. Genesis Breyer P-Orridg e (post mortem), videospot, Zdravko Tino Medvešek i Sunčica Ana Veldić, 3:02

Mom’s treasure chest, animirani, Lovorka Babić, 0:32

One su, dokumentarni, eksperimentalni, Anita Čeko, 2:57

Tri priče iz karantene, igrani, eksperimentalni, Esox Lucius Ido, 13:32

PSA, eksperimentalni, Nela Gluhak, 6:12

Gdje se sakrio Brahms, dokumentarni, Lidija Jasnić, 2:20

 

 

Program traje 67 minuta.

 

Radionica Kinokluba Zagreb je pokazala da se za snimanje dobrog filma ne treba izlaziti iz kuće. Tijekom travnja i trajanja najstrožih mjera izolacije polaznici su snimili čak 24 filma različitih rodova i tema.

 

Polaznici su mogli odabrati jedan od tri tematska modula. Za modul Kućni ljubimci, pozvani su da naprave film o svojim psima, mačkama, pticama, zamorcima, reptilima i ostalim ljubimcima. U modulu Biljke i predmeti kao inspiracija poslužile su kućne biljke ili zanimljivi predmeti koje možemo naći kod kuće. Treći modul bio je Found footage, filmska tehnika u kojoj se koristi već postojeći materijal te mu se mijenja svrha i značenje kako bi nastalo novo djelo.

 

Radionica nije imala selekcije, a predavanja i mentoriranje odvijali su se u potpunosti on line. Polaznike se tim načinom rada poticalo na samostalan rad, učenje i istraživanje. Voditeljica je bila Daria Blažević.

 

Sve filmove nastale na radionici Kućnog filma možete pogledati na Facebook stranici i Youtube kanalu Kinokluba Zagreb.

 

 

Klub Pulske filmske tvornice financijski podržavaju Hrvatski audiovizualni centar, Zaklada Kultura nova i Grad Pula.

 

 

Počinje 16. Škola filma

Predavanjem o razvoju ideje za film i scenaristici u Klubu PFT-a u petak 29. svibnja u 18 sati počinje 16. Škola filma. Ovu besplatnu školu filma namjenjenu kreativcima svih uzrasta voditi će redatelj i filmski pedagog Zorko Sirotić, producent i montažer Marko Zdravković-Kunac, filmska autorica i organizatorica Sanda Letonja-Marjanović, snimatelj i montažer Michele Bulešić te likovni pedagog i montažer Vanja Ujčić.

 

U prvom dijelu Škole, kroz tri vikend radinice polaznici će razvijati ideju i scenariji, učiti filmska izražajna sredstva i filmsku režiju te predprodukciju. Cilj je da svaki polaznik ima log line, sinopsis, redateljski treatment te predprodukcijski plan ili točnije, da je spreman za drugi dio Škole – produkciju.

 

Drugi dio Škole počinje u petak 19. lipnja u 18 sati, a trajati će do četvrtka 9. srpnja. Raditi će se u popodnevnim terminima, u skladu sa drugim obavezama polaznika. U navedenom periodu dvije ekipe predavača voditi će deset polaznika kroz snimanje i montiranje te obradu slike i zvuka. Svaki polaznik će realizirati svoj kratki film.

 

Zainteresirani se mogu prijaviti putem prijavnice koja se nalazi ovdje te navesti ideju za film ili napisati kratki sinopsis, odnosno nekoliko rečenica o priči koju namjeravaju snimiti.

 

Dodatne informacije moguće je dobiti putem maila pulskafilmskatvornica@gmail.com ili broja mobitela 095 55 818 53

 

Škola je realizirana zahvaljujući financijskoj podršci Zaklade Kultura nova i Hrvatskog audiovizualnog centra.

Autor u gostima: Kajan Bulić

           Ovoga četvrtka, 02. travnja u 20 sati Pulska filmska tvornica na svojoj Facebook stranici uživo predstavlja sedamnaestogodišnjeg pulskog filmskog stvaratelja Kajana Bulića.

 

           Sa autorom će razgovarati Igor Zenzerović, a uz prezentaciju i prikazivanje tri Kajanova kratkometražna igrana filma – Runnaways, Pagliacci i Pijunova igra, vodit će se i rasprava kojoj se publika može priključiti putem FacebookLivea i uživo postavljati pitanja, komentirati pa čak i započeti razgovor sa samim autorom.

 

           Kajan Bulić od malih je nogu fasciniran kamerom. Prvi film realizira sa deset godina. Piše scenarije i režira igrane filmove u kojima prikazuje rubne društvene kriminalne momente. Sudjeluje na brojnim filmskim radionicama, a njegov kratki igrani film Pagliacci prikazan je na 23. Filmskoj reviji mladih u Karlovcu.

 

           Kako on objašnjava svoju potrebu za filmskim stvaranjem, kakvu budućnost vidi za mlade filmaše, što radi nauštrb globalne situacije i kako se kreativno može(mo) boriti protiv samoizolacije?

 

           Poziva se sva filmofilska, kinoklubaška,  i druga virtualna publika da putem FacebookLivea sa autorom djeli mišeljenja, kritike i komentare na filmove.

 

           Program kluba Pulske filmske tvornice financijski podržavaju Zaklada kultura Nova, Hrvatski audiovizualni centar i Grad Pula.

Digitalna filmska karantena – GUY DEBORD: DRUŠTVO SPEKTAKLA

Ovoga četvrtka, 19. ožujka u 20 sati Pulska filmska tvorica organizira raspravu oko filma filozofa, redatelja i situacionista Guy Deborda Društvo spektakla iz udobnosti i sigurnosti vašeg doma. Voditelji Digitalne filmske karantene su kontrapunkti Igor Zenzerović i Vedrana Bakša, koji će uvesti digitalnu publiku u film, objasniti kako film pogledati i kao sudjelovati u Digitalnoj filmskoj karanteni. Smisao okupljanja je rasprava o filmu. Poziva se sva filmofilska, kinoklubaška,  i druga virtualna publika da putem FacebookLivea sudjeluje u nastavku održavanja filmske kulture i komunikacije putem djeljenja mišeljenja, kritika i komentare na film.

 

Uputstva za korištenje Digitalne filmske karantene:

Film, koji je pod licencom Creattive Commonsa možete pogledati na sljedećem linku: https://vimeo.com/398813463.  U 20 sati se možete priključiti početku streama na FacebookLiveu gdje će moderatori Igor Zenzerović i Vedrana Bakša predstaviti film. Nakon klupske projekcije bez publike slijedi diskusija gdje ćemo podjeliti vaše dojmove, pitanja, kritike i komentare.

 

Društvo spektakla je značajna kinematografska analiza GuyDebord o potrošačkom društvu i temelji se na njegovoj utjecajnoj knjizi “La sociétédu spektakl” (1967). Debord je bio vodeći član avangardnog umjetničkog pokreta ‘Situationist International’. Ovaj kinematografski esej koristi svoju metodu ‘ détournement ‘ kako bi dekontekstualizirao i preuredio postojeće audio-vizualne materijale i tekstove kako bi ih kritizirao i stvorio novo značenje. Rezultat je subverzivni kolaž ideoloških (pokretnih) slika socijalističkih i kapitalističkih društava koji su ovdje predstavljeni kao artefakti globalnog medijskog ‘spektakla’: Društveni odnosi između ljudi posreduju umjetnim slikama i lažnim prikazima koji ljude pretvaraju u puke pasivne potrošače i “gledatelji” svog otuđenog postojanja. Motiv GuyaDeborda bio je stvoriti radikalnu društvenu kritiku i razornu, anti-iluzionističku kinematografiju kao protuotrov i revolucionarno oruđe protiv dominantnih kulturnih i sociopolitičkih snaga svoga vremena

 

Guy Debord: Društvo spektakla,1973, 87′

Scenarij: Guy Debord

Producent: Christian Lentretien

Montaža: Martine Barraqué-Curie

Glazba: MichelCorrente

Produkcija: SimarFilms

 

„Opće mišljenje koje je vladalo do danas je da je film potpuno neprikladan medij za prezentiranje revolucionarne teorije. Taj pogled je pogrešan. Nedostatak ikakvog ozbiljnog pokušaja u tom smjeru proizlazi u biti iz povijesnog nedostatka moderne revolucionarne teorije tijekom gotovo cijelog razdoblja razvoja filmskog medija; kao i iz činjenice da je potencijal filmske kompozicije jedva da je uopće oslobođen, unatoč silnim deklaracijama i namjerama filmaša i hrpi odglumljenog zadovoljstva od strane jadne publike.

 

Samo kino je sastavni dio ovoga svijeta i služi kao jedan od instrumenata razdvajanja reprezentacije koja se suprotstavlja i dominira nad stvarnim proletiziranim društvom. Kada se revolucionarna kritika upušta u borbi na terenu filmskog spektakla, ona mora uperiti jezik tog medija protiv njega samog i na taj način si zadati formu koja je sama po sebi revolucionarna.“

Program kluba Pulske filmske tvornice financijski podržavaju Zaklada kultura Nova, Hrvatski audiovizualni centar i Grad Pula.

 

Pages:1234567...96»