Dosadašnja produkcija
2004.
Zlatko Pančić: Mladi i usmjereni, 6’38”
Kamera: Blanka Buić, Marko Zdravković-Kunac
Montaža: Marko Zdravković-Kunac
Dvoje 19-godišnjaka – lijevo orijentirani panker-anarhist i desno orijentirani nacional-socijalist – govore o svojim radikalnim svjetonazorima, životnim stilovima, toleranciji i netoleranciji…
Pero Šćulac: Biciklist, 4’49”
Kamera: Pero Šćulac
Montaža: Pero Šćulac
Priča o jednom danu ispričana iz kuta jedinstvene cjeline: bicikla-iciklista.
Nevena Trgovčić i Maja Koroman: Pulska straža, dokumentarni, 5’10”
Kamera: Blanka Buić
Montaža: Marko Zdravković-Kunac
Autorice prikazuju zanemarenu gradsku stvarnost, odnosno pulsku vojnu i obrambenu prošlost.
Rosana Nenadić i Damir Šestan: 321 galon, ljubavni/dokumentarni, 7’40”
Kamera: Damir Šestan, Rosana Nenandić, Tina Stipanović-Nenadić
Montaža: Marko Zdravković-Kunac
Ljubavni dokumentarni film o putu kroz bespuća Amerike i vjenčanju u Las Vegasu.
Marko Rojnić: Šutnja, igrani/eksperimentalni, 6’05”
Kamera: Blanka Buić
Montaža: Marko Rojnić
Video isječak nastao prema bezimenom stripu Rajka Bana.
Sebastijan Bulatović: Ili-ili, ili, 7’08”
Kamera: Blanka Buić, Marko Zdravković-Kunac
Montaža: Ivor Ivezić
Film pokušava dati odgovor na pitanje čemu čovjek treba dati punu, a čemu djelomičnu ili nikakvu pažnju kako bi postigao bolje rezultate.
2006.
Jelena Dragaš: Gladan ko’ pas, dokumentarni, 2’45’’
Kamera: Boštjan Veselič, Blanka Buić
Montaža: Jelena Dragaš
Prikaz života i hranidbenih navika pasa u jednom pulskom prihvatilištu.
Nevena Trgovčić: Uspješan start, 3’50”
Kamera: Blanka Buić
Montaža: Nevena Trgovčić
Tijekom dojenja dvije majke razgovaraju o tom iskustvu koje su već imale s prvorođenom djecom.
Iva Milaković: Zašto jedem ono što znam da mi škodi?, 4’06”
Kamera: Boštjan Veselič
Montaža: Iva Milaković
Zatrpani smo reklamama za različite fast-foodove. Iako smo svjesni koliko takva hrana ne odgovara potrebama našeg organizma nastavljamo s konzumacijom. Zbog čega? Marketinških trikova, stila života, ignorancije ili nečeg drugog?
Rajko Ban: Prehrana i prokreacija, 5’57”
Kamera: Blanka Buić
Montaža: Rajko Ban
Modeli, prisutni od primordijalnih vremena, funkcionalni su i u suvremenom društvu. Lovci i sakupljačice 21. stoljeća.
Maja Koroman: Nogometna groznica vs prehrambena grozota – 1:1, 2’59”
Kamera: Boštjan Veselič
Montaža: Maja Koroman
Film je sniman za vrijeme završne utakmice Svjetskog nogometnog prvenstva 2006. između Italije i Francuske. Becham na boci Pepsija, sladoled u obliku nogometne lopte, navijački čips i pivo samo su neki od proizvoda kojima nas bombardiraju tijekom nogometne, konzumerističke i reklamne groznice…
2007.
Velimir Todorović i Rajko Ban: …i na kraju mravi pojedu ribu, eksperimentalno/dokumentarni, 5’33”
Kamera: Boštjan Veselič
Montaža: Velimir Todorović, Rajko Ban
Autor glazbe: Velimir Todorović
Snimatelj tona: Velimir Todorović
Radnici hrle iz svojih staništa tvoreći tako živo tkivo grada. Nijema masa je jedini opravdani razlog urbanog bivstvovanja. Fragmentirani zvukovi njihovog rada rezoniraju bezvremenskim potencijalom društva da se promjeni i bude promijenjeno.
Martin Bastijanić: Živi život, dokumentarni, 6’55”
Kamera: Boštjan Veselič
Montaža: Martin Bastijanić
Snimatelj tona: Boštjan Veselič
Film prikazuje svakodnevni život uličnog žonglera na sunčanoj strani financija – tamo gdje nema stalnog radnog vremena i kredita.
Maja Koroman: Autobiografski, kostimirani, eksperimentalni/dokumentarni, 7’55”
Kamera: Boštjan Veselič
Montaža: Maja Koroman
Kratki autobiografski dokumentarac Maje Koroman – žene, farmaceutkinje, glumice, akrobatkinje. Fokus, ili bolje rečeno disperzija ovog filma su autoričini prolasci kroz različite privatne i profesionalne uloge.
Igor Šaponja: Šjora Rina Smajla, dokumentarni, 12′ 33”
Kamera: Dinka Radonić
Montaža: Igor Šaponja
Autorica glazbe: Tamara Obrovac
Snimatelj tona: Ivor Ivezić
Gospođa Rina prepričava svoj život od uhićenja i deportiranja u koncentracioni logor do oslobođenja te dugog i iscrpljujućeg povratka kući. Usprkos proživljenim strahotama sretna je i bogata žena, jer uz sebe ima djecu i unučad. Česta je gošća u osnovnim i srednjim školama, gdje učenicima bez patetike i samosažaljenja pokušava predočiti tragediju koja nastaje „kada ljudi ne razmišljaju svojom glavom, već puštaju da to drugi rade za njih“.
David Jovanović: Domaća grota, eksperimentalni, 4’55’’
Kamera: Boštjan Veselič
Montaža: David Jovanović
Snimatelj tona: David Jovanović
Priča o sudbini domaćeg kamena.
Zlatko Pančić: Ideja bez mene, eksperimentalni/dokumentarni, 3’55’’
Kamera: Dinka Radonić
Montaža: Zlatko Pančić
Snimatelj tona: Velimir Todorović
Autobiografski film obrađuje temu pomanjkanja kreativnosti te popratnih doživljaja sterilnog stanja svijesti.
Bruno Brežac: Pogledaj se, igrani, 4’49’’
Kamera: Dinka Radonić
Montaža: Bruno Brežac
Nadahnut autorovom istoimenom pjesmom film govori o liku koji se nakon prekida ljubavne veze utapa u gorkom moru ljutnje, samosažaljenja i manijakalne depresije.
Ida Skoko: Za Tonića, koji se mogao zvati Levante, dokumentarni, 4’55’’
Kamera: Dinka Radonić
Montaža: Ida Skoko
Film dokumentira i komentira svakodnevicu s namjerom da bude poklonjen tek rođenom Toniću na njegov osamnaesti rođendan.
2008.
Zlatko Pančić: Kako sam…, dokumentarni, 5’49”
Kamera: Dinka Radonić
Montaža: Zlatko Pančić
Snimatelj tona: Andrija Gvozdić-Michl
Depresivni 30-godišnjak provodi dane zatvoren u stanu. Rješenje problema pokušava pronaći u savjetima prijatelja i roditelja. Budući da se trudi slijediti sve sugestije zavšava u kaosu suludih ideja, no uvjeren je da je na pravom putu.
Maja Koroman: Traži se Happy End, 14’25”
Kamera: Dinka Radonić, Velimir Todorović
Montaža: Maja Koroman
Autorica filma i njezine prijateljice imaju 30-ak godina i dobar posao. Zgodne su …i same.
Odluče napraviti reklamu s popisom zahtjeva i vlastitim telefonskim brojem putem koje eksplicitno traže dečka. U filmu pratimo reakciju publike i momaka tijekom prikazivanja reklame u Areni za vrijeme Festivala igranog filma u Puli.
Ana Fornažar: “Kamavtut (Volim te)“, dokumentarni, 22’27”
Kamera: Dinka Radonić, Zlatko Pančić
Montaža: Ana Fornažar
Snimatelj tona: Andrija Gvozdić Michl
Romske djevojke i žene iz Vodnjana pričaju o tradiciji udavanja, ugovorenog braka, prodaji i testiranju nevinosti mladih žena. U filmu se sukobljavaju realnost i očekivanja te tradicija i suvremenost.
Jelena Dragaš: Sizifova mora, eksperimentalni, 8’18”
Kamera: Boštjan Veselič, Velimir Todorović
Montaža: Jelena Dragaš
Snimatelj tona: Velimir Todorović
Glumi: Pino Ivančić
Priča o vječnom konfliktu između onoga što želimo i onoga što nam život pruža.
Matej Šimunić: Jedan, 5′
Kamera: Dinka Radonić
Montaža: Matej Šimunić
Glume: Vedran Živolić, Elena Družeta, Anita Knežević, Ivona Roviš, Tanja Pavlović
Život jednog promiskuitetnog muškarca sažet u jedno jutro i popraćen njegovim unutrašnjim razmišljanjima.
Igor Sarnavka: Poslije sretnog završetka, 14′
Kamera: Boštjan Veselič
Montaža: Igor Sarnavka
Glume: Eva Ban, Velimir Todorović, Jelena Dragaš, Ivo Čipćić, Boris Koroman, Biljana Čakić-Veselič
Mladi bračni par odlazi u kino i ostavlja kući svoju desetogodišnju kćer Evu. Njezina bezbrižna igra ubrzo postaje nemoguća: kroz tanke zidove dopire sve glasnija svađa susjeda i zvuk radija kojim pokušavaju zamaskirati svađu. Eva se dosjeti rješenja…
Rajko Ban i Velimir Todorović: Sat(i) Đure Vage, dokumentarni, 15′35”
Kamera: Boštjan Veselič
Montaža: Rajko Ban, Velimir Todorović
Snimatelj tona: Velimir Todorović
Suprotstavljene vrijednosti. Imaginarna dihotomija osobne zbilje – Đuro važe, fotografira i živi nijemo ispisujući kroniku sati koji su bili budućnost i koji će biti prošlost.
2009.
Vanja Ujčić: Kuda plovi ovaj brod, igrani, 1’25”
Kamera: Kristijan Burlović
Glume: Vendi Jukić, Marko Zdravković-Kunac
Autobiografski film o muško-ženskom odnosu.
Vanja Radovanović: Ča je to za jedan Aikido, igrani, 5’08”
Kamera: Kristijan Burlović, Dinka Radonić
Montaža: Vanja Radovanović
Snimatelj tona: Zlatko Pančić
Autor glazbe: Scott Joplin
Glume: Robert Božac, Henry Marić, Lawrence Iviani, Emin Avdulahi, Eremzije Avdulahi, Anika Miletić, Una Miletić, Zlatko Pančić, Hassan Abdelghani, Sandi Šegon, Fuma Vareško, Branka Pogorilić, Luana Lojić, Vendi Jukić, Dinka Radonić, Marko Zdravković-Kunac, Sergej Zdravković-Kunac, Mia Zdravković-Kunac, Ulika Ivezić, Vid Ivezić Matijević, Denis Pletikos
Slapstick komedija o rješavanju svakodnevnih situacija uz pomoć aikida.
Danijel Mišković: Sinhronicitet, igrani, 3’55”
Kamera: Kristijan Burlović
Montaža: Danijel Mišković
Montaža zvuka: Danijel Mišković
Glume: Ana Ivančić, Lenka Milivojević Ivanovski, Danijel Mišković
Noćna vožnja, polupuste ulice grada, sjećanja i unutarnji monolog glavnog lika prizivaju niz smislenih slučajnosti…
Luana Lujić: Bopla la, 7’16”
Kamera: Dinka Radonić, Kristijan Burlović
Montaža: Luana Lojić
Glumi: Amel Crljenković
Snimatelj tona: Velimir Todorović
Film prikazuje trenutke vječnosti – trogodišnje dijete koje se kroz zvuk i uz njega igra i istražuje.
Fabrizio Perković: Uspon, igrani, 6’20”
Kamera: Kristijan Burlović, Fabrizio Perković
Snimatelj tona: Velimir Todorović
Montaža: Fabrizio Perković
Glume: Neven Brajković, Sašo Trajčeski, Fabrizio Perković
Prijatelji vode pulskog dokoličara na slobodno penjanje.
Vendi Jukić: Pulci – istinita priča, dokumentarni, 10′
Kamera: Dinka Radonić, Kristijan Burlović
Montaža: Vendi Jukić
Snimatelj tona: Velimir Todorović
Film o jedinstvenoj, karakternoj i osobitoj pojavi u autoričinom životu, koja fascinira i nju i njezinu okolinu.
Mladen Radić: Kraj, igrani, 5’59”
Kamera: Dinka Radonić
Montaža: Mladen Radić
Glumi: Maja Koroman
Snimatelji tona: Velimir Todorović, Nina Koželj
Nakon što se izgubi u pustoši protagonistica filma shvaća da je došla do kraja…
Dario Pejić: Asylum, animirani, 9’42”
Kamera: Dinka Radonić, Luana Lojić
Montaža: Dario Pejić
Montaža zvuka: Velimir Todorović, Dario Pejić
Animacija: Dario Pejić
Animirani film o strancu koji se u surovoj okolini otuđuje od samoga sebe.
2010.
Velimir Todorović i Rajko Ban: Para bellum, igrani, 9’26”
Kamera: Dinka Radonić, Velimir Todorović
Montaža: Velimir Todorović, Rajko Ban
Glume: Luka Vukajlović, Bojan Lipić, Snježana Mezović Mozzatto, Eva Ban, Lukas Kostić, Nada Knezović, Marko Rojnić, Biljana Čakić-Veselič, Marijana Ban, Ivan Bašić
Poetična ekspresija prožimanja stanja rata i mira u formi kratkog igranog filma.
Maja Dražić: Katarina, igrani, 15’30”
Kamera: Kristijan Burlović
Montaža: Maja Dražić
Glume: Maja Dražić, Mladen Bačić, Roki
Autor glazbe: Marko Grbac
Radnja filma odvija se u napuštenom i razorenom kompleksu bivših vojnih zgrada na obali mora, nedaleko od Pule. Unoseći svakodnevnicu u napuštene vojne zgrade Katarina se suočava s osjećajima usamljenosti, napuštenosti, otuđenosti, gubitka i boli, te na taj način preispituje, oživljava te u konačnici sastavlja priču vlastitog unutarnjeg svijeta.
Vjeko Gašparović: Čistina, dokumentarni, 11’26’
Kamera: Dinka Radonić
Montaža: Vjekoslav Gašparović
Snimatelj tona: Andrija Gvozdić-Michl
Tijekom izrade prostornih karata Muzila autor nailazi na mjesto koje ne može biti arhitektonski prikazano. Dokumentarni autobiografski film o središnjem prostoru bivše vojne zone Muzil i nedostupnoj zoni unutar grada.
Ester Marin: Prihvaćanje, igrani, 1′
Kamera: Kristijan Burlović
Montaža: Ester Marin
Glume: Nicole Vidak, Ivan Dobran, Ester Marin, Rade Živadinović, Nikola Lukić, Stjepan Vuger
Nakon godina rada pijanist prihvaća vlastite granice te počinje gledati svoje učenike drugim očima.
Eliša Papić: Leopold DraPula – štorija o gladi, igrani, 11’40”
Kamera: Kristijan Burlović
Montaža: Eliša Papić
Kostimi: Kristina Nefat, Tanja Tomić
Snimatelji zvuka: Ivan Dobran, Andrija Gvozdić-Michl
Glume: Marko Zdravković-Kunac, Inge Privora, Vladimir Papić, Tanja Miličić, Mia Zdravković-Kunac, Viktor Vojnić, Ivan Dobran, Maja Milokanović, Marija Urošević
Doživljaji optimističnog vampira koji ne posustaje pred nedaćama života u metropoli.
Patrik Vale: Karijera, igrani, 9’30”
Kamera: Dinka Radonić
Montaža: Patrik Vale
Glume: Boris Golobić, Maja Dolenc, Nikola Lukić, Stevo Oroz, Andrija Gvozdić-Michl, Predrag Radonjić Peco, Danijel Mišković, Aleksandra Živadinović, Tamara Golubić
Film obrađuje odnos između oca i sina.
2011.
Edi Benčić: Cijena prijateljstva, igrani, 8’48”
Kamera: Kristijan Burlović
Montaža: Edi Benčić, Marko Zdravković-Kunac
Glume: Frane Meden, Valter Roša, Una Miletić
Prikaz hrvatskog poduzetničkog mentaliteta.
Katarina Radetić: Čovjek u boji, igrani, 4’49”
Kamera: Kristijan Burlović
Montaža: Katarina Radetić, Ivan Štifanić
Glume: Ante Debeljuh, Diana-Dina Fiamengo, Eliša Papić, Vladimir Papić, Dora Vojnić, Viktor Vojnić, Enis Osmanović, Dario Pejić, Gabrijel Lazić, Anđela Jurak, Petra Kolaš, Jelena Mandić, Tihomil Pletikos, Alessandra Damijanić, Dijana Zrnić, Patrik Lazić, Valter Roša, Sanda Letonja-Marjanović
Autor glazbe: Metanola
Srednja škola i pobuna u crno-bijelom svijetu.
Sanda Letonja-Marjanović: Kako Tina zamišlja moje vjenčanje, igrani, 12’12”
Kamera: Kristijan Burlović
Montaža: Sanda Letonja-Marjanović
Glume: Tina Marjanović, Sanda Letonja-Marjanović, Damir Horvat, Marjan Sinožić-Majo, Neven Radaković, David Jovanović, Debora Trusgnach, Valter Roša, Marina Šorgić, Danijela Mahalbašić, Sanja Lorencin, Tanja Tomić, Isabel, Daira Ligutić, Katarina Radetić, Danijela Poropat, Eliša Papić, Vladimir Papić, Mila Zdravković-Kunac, Amir Alagić, Sunčica-Shanti Ciler, Mia Zdravković-Kunac, Sergej Zdravković-Kunac, Roza Kosanović, Alek Kosanović, Vesna Ivezić
Tina zamišlja vjenčanje svoje majke i opisuje članove obitelji koji svojim životnim pričama i stavovima ruše tradicionalnu ideju braka i obitelji.
Safet Omerović-Basso: Regional Express vs. Orto-Uljanik, dokumentarni, 13’35”
Kamera: Kristijan Burlović, Marko Zdravković-Kunac
Montaža: Safet Omerović-Basso
Autor prikazuje svoje životne i profesionalne dileme te razlomljenost između posla kojeg voli (fotoreporterstva) i posla kojim sebi i obitelji osigurava životnu egzistenciju (brodogradilište Uljanik).
Vesna Ivezić: Nevidljiva meta, dokumentarni, 11’49”
Kamera: Kristijan Burlović
Montaža: Vesna Ivezić, Ivan Štifanić
Glume: Franko Bakša, Ivan Fonović, Ibrahim Huseini, Marija Legović, Aldo Kalebić, Zlatko Kuftić, Saša Stanković, Jovo Šupljikavac, Eduard Žufić, Đeva Huseini, Slađana Šupljikavac
Trening za turnir u elektronskome pikadu u Udruzi slijepih Istarske županije.
Eliša i Vladimir Papić: D4rw1n, igrani, 12’15”
Kamera: Kristijan Burlović
Montaža: Eliša i Vladimir Papić
Snimatelji tona: Eliša i Vladimir Papić
Glume: Zoran Bjelopetrović, Katarina Radetić, Vladimir Papić, Safet Omerović, Darijan Šarić, Eliša Papić, Slaven Bošković, Zdravko Bašić, Sonja Madonja
D4rw1n, titularni protagonist, računalni je ovisnik kojemu se kao posljedica neočekivanog spleta okolnosti pokvari laptop. Kako bi popravio nastalu štetu prisiljen je izaći na ulicu i suočiti se s realnim svijetom.
Janko Žufić: Frederik Miler – korak po korak, dokumentarni, 15’38”
Kamera: Kristijan Burlović, Ivan Štifanić, Tomislav Bošnjak, Patrik Vale
Autor glazbe: Frederik Miler
Montaža: Janko Žufić
Asistentica montažera: Ester Marin
Snimatelj tona: Marko Zdravković Kunac
Istinita priča Puljanina Frederika Milera – glazbenika, magistra teologije i propovjednika – koji se suočava s teškom bolešću.
Valter Roša: Sretnica, igrani film, 8’14”
Kamera: Kristijan Burlović
Montaža: Marko Zdravković-Kunac
Glume: Samanta Milotić-Bančić, Katarina Radetić, Zoran Blažeski, Sara Čirić
Nakon što je preživjela prometnu nesreću sretnica se suočava s dijagnozom.
Dario Pejić: Alea lacta, 5’41”
Kamera: Dario Pejić, Marko Zdravković-Kunac
Montaža: Dario Pejić
Tok svijesti. Mjesto izlaza kroz zbilju raščlanjenu u fragmente sinestezijskog iskustva. Neprestano ponavljanje zbiljskog, nezaustavljivi tok, svakodnevica u vlastitom nadrealnom ritualu.
Izabela Turk: Butiga, dokumentarni, 8’28”
Kamera: Sandi Kurelić
Montaža: Marko Zdravković-Kunac
Priča o tri generacije žena i njihovom životu s kućnim ljubimcima.
2012.
Sanda Letonja-Marjanović: S ljubavlju, Vodena, igrani, 9’23”
Kamera: Dario Radusin
Montaža: Sanda Letonja-Marjanović
Glume: Maja Prokl, Nino Gržinić, Robin Kostešić, Luka Bilić, Antonio Laković, Miriam Hichri, Karla Vidović, Roberta Stevanović, Lea Andreja, Tea Zubonja
Glazba: Trojica
Na fešti pored rijeke 16-godišnji Vid se sukobljava s prijateljima zbog gitare i djevojke… U pomoć mu dolazi vodena vila koja ga uvodi u prastara znanja svijeta.
Davor Vuković: Balkonske misli, eksperimentalni, 5’22”
Kamera: Dario Radusin
Montaža: Danilo Ilić Lola
Glume: Sabina Aličić, Marko Zdravković-Kunac, Lara Bagar, Boris Vincek, Ivana-Nataša Turković, Vidmarijo Rašić, Srđan Kušić, Sebastian Stell, Doris Blašković, Andrea Gajger, Vedrana Štefančić, Mia Levak, Edi Perinić, Zorica Višković, Mirijana Ban, Davor Vuković, Mia Zdravković-Kunac
Dokoličarenje usred vrele turističke sezone s pogledom na Zlatna vrata.
Julijan Božić: Kako pokupiti curu, igrani, 4’22”
Kamera: Dario Radusin
Montaža: Julijan Božić
Glume: Julijan Božić, Matija Lešnjak, Toni Orbanić, Vedran Jurić, Mia Levak, David Ivanišević
Šest različitih viđenja kako 15-godišnjak pristupa djevojci.
Martin Kaić-Fifić: Znanstveno-fantastični svijet, dokumentarni, 9’04”
Kamera: Dario Radusin
Montaža: Martin Kaić Fifić
Glume: Martin Kaić-Fifić, Ivan Bašić, Brita Lukačić, Karlo Pavlović – Plavi
Dokumentarni film o grupi 15-godišnjaka, ljubitelja znanstvene fantastike.
Amir Alagić: Poigravanje ili pokvareni bojler, igrani, 15’12”
Kamera: Dario Radusin
Montaža: Amir Alagić
Glume: Ivan Dobran, Ivana-Nataša Turković, Ivo Bosna, Iva Maliković, Zoran Blažeski, Amir Alagić, Neven Radaković
Humorna crtica o ćudljivosti smrti. Petero prijatelja ne slute da će netko od njih uskoro biti mrtav.
2013.
Ivo Lipanović: Profesor Mate Asparagus u gradu, igrani, 12’21”
Kamera: Marko Krnjajić
Montaža: Ivo Lipanović
Glume: Robert Božac, Saša Jovanović, Pero Šćulac, Nenad Kmetec, Ivana Živolić, Martina Meštrović, Josip Kovačec, Ana Predan
Aikido majstor u novom sukobu s lovcima na glavu.
Diana-Dina Fiamengo: Kaleidoskop za slijepca, eksperimentalni, 15′
Kamera: Marko Krnjajić
Montaža: Diana-Dina Fiamengo
Glume: Sanela Vrbnjak, Josip Radošević, Manuela Emer, IvanaNataša Turković, Sara
Stepanović, Marina Jurišić, Adriano Kraljić, Lovro Radošević
Filmske slike o žrtvama umjetnosti.
Tamara Svetek: Deveti sat, igrani, 05’02”
Kamera: Marko Krnjajić
Montaža: Marko Zdravković-Kunac, Ivo Lipanović
Glume: Jasmina Svetek Balać, Marko Strpin, Tamara Svetek
Intimna priča prezaposlena žene.
Olivera Jović: Gladijatori, 07’21”
Kamera: Zlatko Pančić
Montaža: Marko Zdravković-Kunac
Glume: Josip Pino Ivančić, Aleksandar Jovanović, Špiro Dmitrović
Found futige film o raspadu Jugoslavije.
Lara Popović: Tanka linija, igrani, 5’05”
Kamera: Marko Krnjajić
Montaža: Lara Popović
Glume: Šandor Slacki jr., Michela Gergorić
Delirij kolaža sjećanja na posljednju večeru provedenu s ubijenom suprugom.
Dario Pejić: Bez naziva 1954, 11’34”
Kamera: Marko Krnjajić
Montaža: Dario Pejić
Glume: Borjan Radolović, Nives Galić
Galerija postaje okvir za diskusiju o kolektivnoj i osobnoj prošlosti.
Aleksandar Jovanović: Priča o traženju posla i jednom filmu u nastajanju, igrani, 15’46”
Kamera: Marko Krnjajić
Montaža: Aleksandar Jovanović
Glume: Aleksandar Jovanović, Alda Petrović, Zoran Blažesti, Doris Višković, Sanda Letonja-Marjanović
Sredovječni susjedi i njihovi problemi djelomično su uzrokovanim filmom čijoj su realizaciji oboje u potpunosti posvećeni.