Večer kratkog filma
Ovog petka, 28. siječnja s početkom u 19 sati u Klubu Pulske filmske prikazat će se sedam zapaženih hrvatskih kratkometražnih filmova koji su odjeknuli među festivalskom publikom i filmskim kritičarima. Nakon projekcije analizirat će se redateljski postupci i njihov pristup temi.
Razgovor s pojedinim autorima i publikom vodit će Marko Zdravković-Kunac, a filmska večer će se održati uživo i putem Zoom-a.
Meeting ID: 869 8059 7967
Passcode: 683040
Večer kratkog filma uvod je u Filmski inkubator, program kontinuirane edukacije, tehničke i sadržajne pomoći Pulske filmske tvornice autorima i autoricama Pule i Istre u realizaciji njihovih festivalskih filmova. Prijave za Filmski inkubator otvorene do 02. 02. 2022. godine, a prijavnica se nalazi na linku https://bit.ly/PFTInkubator
program
Grupa autora: Komad Mirana
2020., dokumentarni, 8 min, Blank
Miran Cencič priča o razlozima zbog kojih je odlučio, u slučaju smrti, svoje tijelo pokloniti Medicinskom fakultetu u Zagrebu, a ne biti pokopan na klasičan način. Film je nastao u okviru programa Blank_senior unutar filmske radionice namijenjene osobama starije životne dobi.
Zorko Sirotić: Višak popušim sam
2015., dokumentarni, 10 min, Kinoklub Zagreb
Protagonist filma «Višak popušim sam» bivši je novinar u kulturi koji je postao sitni švercer duhana. Nakon gubitka posla je, kao pasionirani pušač, počeo intenzivno tražiti spas za svoju naviku, kojeg je na koncu našao u nabavi duhana iz šverca, a uskoro se počeo baviti i preprodajom. Film iscrtava koncizan portret svojeg protagonista, u kojem isti progovara o svojim mislima o duhanu, o sličnostima između sitnih švercera i radnika u kulturi, i o načinu na koji vidi svoj život.
Velimir Todorović i Rajko Ban: …i na kraju mravi pojedu ribu
2007., eksperimentalno/dokumentarni, 6 min, Pulska filmska tvornica
Radnici hrle iz svojih staništa tvoreći tako živo tkivo grada. Nijema masa je jedini opravdani razlog urbanog bivstvovanja. Fragmentirani zvukovi njihovog rada rezoniraju bezvremenskim potencijalom društva da se promjeni i bude promijenjeno.
Boris Poljak: Splitski akvarel
2009., dokumentarni, 15 min, Hrvatski filmski savez
Splitska plaža Žnjan nastala je zasipanjem obale pijeskom i šljunkom. Nije organizirana kao prava plaža i koristi se kao parking te se smatra gradskom plažom za ljude skromnijih mogućnosti. Film se bavi ljudima na plaži koje jaki teleobjektiv snima u svakodnevnim situacijama, tipičnima za život na žalu. Plivači, more, automobili i brodovi trepere od vreline ljetnog dana kao pokretna slikarija. Njihov spori ritam stvara sliku čistog postojanja.
Mario Papić: Staklene oči
2015., eksperimentalno/dokumentarni, 16 min, Kinoklub Zagreb, Grupa 7
Filmski portret Zagreba nastao snimanjem refleksija na objektima koji čine dio zagrebačkog krajolika. Oslikavajući grad njegovom refleksijom u samome sebi, redatelj pokušava oslikati samu dušu grada.
Bojan Radanović: Prije mraka
2016., kratki igrani, 10 min, Blank
Nakon dužeg perioda razdvojenosti Marko dolazi po sina Vedrana kako bi proveli dan na pecanju. Po dolasku na jezero njihov se odnos malo opušta, ali Vedranovo otvaranje otkriva dječakovu frustraciju s kojom se Marko kao otac teško nosi.
Toma Šimundža: Pinokio
2013., eksperimentalni 11 min, UMAS
Proba snimanja filma s PINokiom, koja se gubi po putu, a završava razbijanjem (po)nosa.
—
Ulaz na projekciju je besplatan i u skladu s Covid mjerama.
Filmskom programu moguće je prisustvovati online, pogledati film i sudjelovati u razgovoru putem Zoom linka
Meeting ID: 869 8059 7967
Passcode: 683040
—
Program Kluba Pulske filmske tvornice financijski podržavaju Grad Pula, Hrvatski audiovizualni centar i Zaklada Kultura nova.